Newest Uploads
  • ***** ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quis, quaeso, illum negat et bonum virum et comem et humanum fuisse? Intrandum est igitur in rerum naturam et penitus quid ea postulet pervidendum; Et hanc quidem primam exigam a te operam, ut audias me quae a te dicta sunt refellentem. Cui vero in voluptate summum bonum est, huic omnia sensu, non ratione sunt iudicanda, eaque dicenda optima, quae sint suavissima. Duo Reges: constructio interrete. Sic igitur in homine perfectio ista in eo potissimum, quod est optimum, id est in virtute, l
  • Erat enim Polemonis.

    Fallout
    Karma 0
    ***** ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Homines optimi non intellegunt totam rationem everti, si ita res se habeat. Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus. Eiuro, inquit adridens, iniquum, hac quidem de re; Duo Reges: constructio interrete. Item de contrariis, a quibus ad genera formasque generum venerunt. Sed quoniam et advesperascit et mihi ad villam revertendum est, nunc quidem hactenus; Eam si varietatem diceres, intellegerem, ut etiam non dicente te intellego; Tecum optime, deinde etiam cum mediocri amico. Urg
  • Karma 0
    ***** ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. At modo dixeras nihil in istis rebus esse, quod interesset. In his igitur partibus duabus nihil erat, quod Zeno commutare gestiret. Negat esse eam, inquit, propter se expetendam. Ita est quoddam commune officium sapientis et insipientis, ex quo efficitur versari in iis, quae media dicamus. Prodest, inquit, mihi eo esse animo. Duo Reges: constructio interrete. At ego quem huic anteponam non audeo dicere; Respondeat totidem verbis. Vide, ne etiam menses! nisi forte eum dicis, qui, simul atq
  • ***** ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aristoteles, Xenocrates, tota illa familia non dabit, quippe qui valitudinem, vires, divitias, gloriam, multa alia bona esse dicant, laudabilia non dicant. Si qua in iis corrigere voluit, deteriora fecit. Quod quidem iam fit etiam in Academia. Quam si explicavisset, non tam haesitaret. Id enim natura desiderat. Quippe: habes enim a rhetoribus; Simus igitur contenti his. Erit enim mecum, si tecum erit. Hunc igi
  • Qui convenit?

    Lorem ipsum
    Karma 0
    ***** ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Non est enim vitium in oratione solum, sed etiam in moribus. Sin autem ad animum, falsum est, quod negas animi ullum esse gaudium, quod non referatur ad corpus. Epicurus autem cum in prima commendatione voluptatem dixisset, si eam, quam Aristippus, idem tenere debuit ultimum bonorum, quod ille; Modo enim fuit Carneadis, quem videre videor-est, enim nota imago -, a sedeque ipsa tanta ingenii, magnitudine orbata desiderari illam vocem puto. Duo Reges: constructio interrete. Non elogia monim
  • Reguli reiciendam?

    Lorem ipsum
    Karma 0
    ***** ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Et quod est munus, quod opus sapientiae? Nec vero umquam summum bonum assequi quisquam posset, si omnia illa, quae sunt extra, quamquam expetenda, summo bono continerentur. Vide igitur ne non debeas verbis nostris uti, sententiis tuis. Graccho, eius fere, aequalí? Reguli reiciendam; Duo Reges: constructio interrete. Si longus, levis; Quicquid enim a sapientia proficiscitur, id continuo debet expletum esse omnibus suis partibus; Non semper, inquam; Sit hoc ultimum bonorum, quod nunc a me
  • Karma 0
    ***** ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quid, si reviviscant Platonis illi et deinceps qui eorum auditores fuerunt, et tecum ita loquantur? Sed plane dicit quod intellegit. A villa enim, credo, et: Si ibi te esse scissem, ad te ipse venissem. Quo tandem modo? Quod autem magnum do***** brevem, longinquum levem esse dicitis, id non intellego quale sit. Qui est in parvis malis. Hunc igitur finem illi tenuerunt, quodque ego pluribus verbis, illi brevius secundum naturam vivere, hoc iis bonorum videbatur extremum. Haec non erant eiu
  • Certe non potest.

    Lorem ipsum
    Karma 0
    ***** ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam et ille apud Trabeam voluptatem animi nimiam laetitiam dicit eandem, quam ille Caecilianus, qui omnibus laetitiis laetum esse se narrat. Facete M. Inscite autem medicinae et gubernationis ultimum cum ultimo sapientiae comparatur. Quasi ego id curem, quid ille aiat aut neget. Duo Reges: constructio interrete. Atqui si, ut convenire debet inter nos, est quaedam appetitio naturalis ea, quae secundum naturam sunt, appetens, eorum omnium est aliquae summa facienda. Sed finge non solum call
  • Quarum

    Lorem ipsum
    Karma 0
    ***** ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ita graviter et severe voluptatem secrevit a bono. Quod eo liquidius faciet, si perspexerit rerum inter eas verborumne sit controversia. Quam vellem, inquit, te ad Stoicos inclinavisses! erat enim, si cuiusquam, certe tuum nihil praeter virtutem in bonis ducere. Ita finis bonorum existit secundum naturam vivere sic affectum, ut optime is affici possit ad naturamque accommodatissime. Prodest, inquit, mihi eo esse animo. Non est ista, inquam, Piso, magna dissensio. Prioris generis est docil
  • Erat enim Polemonis.

    Fallout
    Karma 0
    ***** ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ac tamen hic mallet non dolere. Quid de Platone aut de Democrito loquar? Non modo carum sibi quemque, verum etiam vehementer carum esse? Quae qui non vident, nihil umquam magnum ac cognitione dignum amaverunt. Quae duo sunt, ***** facit. Facillimum id quidem est, inquam. Quae similitudo in genere etiam humano apparet. Quis istud possit, inquit, negare? Sed quid ages tandem, si utilitas ab amicitia, ut fit saepe, defecerit? Quod, inquit, quamquam voluptatibus quibusdam est saepe iucundius