• Welcome!

    Welcome to Eleet Space! Are you interested in building your own community or did you stumble upon some interesting content? Register or login to participate.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quare ad ea primum, si videtur; Cur fortior sit, si illud, quod tute concedis, asperum et vix ferendum putabit? An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia? Huius, Lyco, oratione locuples, rebus ipsis ielunior. Duo Reges: constructio interrete. Immo videri fortasse. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Animum autem reliquis rebus ita perfecit, ut corpus; Quasi vero, inquit, perpetua oratio rhetorum solum, non etiam philosophorum sit.

    Et quidem Arcesilas tuus, etsi fuit in disserendo pertinacior, tamen noster fuit; Ergo in gubernando nihil, in officio plurimum interest, quo in genere peccetur. Quorum altera prosunt, nocent altera. Hoc simile tandem est? Summum a vobis bonum voluptas dicitur. Tu autem negas fortem esse quemquam posse, qui dolorem malum putet. Hi curatione adhibita levantur in dies, valet alter plus cotidie, alter videt. In qua si nihil est praeter rationem, sit in una virtute finis bonorum;

    Ex quo, id quod omnes expetunt, beate vivendi ratio inveniri et comparari potest. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Sed quid ages tandem, si utilitas ab amicitia, ut fit saepe, defecerit? Aut unde est hoc contritum vetustate proverbium: quicum in tenebris? Quid iudicant sensus? Restant Stoici, qui cum a Peripateticis et Academicis omnia transtulissent, nominibus aliis easdem res secuti sunt.

    Illis videtur, qui illud non dubitant bonum dicere -; Qui est in parvis malis. Quae animi affectio suum cuique tribuens atque hanc, quam dico. Ut aliquid scire se gaudeant? Quid turpius quam sapientis vitam ex insipientium sermone pendere? Utrum igitur tibi litteram videor an totas paginas commovere? Quid de Platone aut de Democrito loquar? Non minor, inquit, voluptas percipitur ex vilissimis rebus quam ex pretiosissimis.

     

    Ita enim vivunt quidam, ut eorum vita refellatur oratio. Ita multa dicunt, quae vix intellegam. Possumusne ergo in vita summum bonum dicere, cum id ne in cena quidem posse videamur? Zenonis est, inquam, hoc Stoici. Ergo ita: non posse honeste vivi, nisi honeste vivatur? Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit. Sin tantum modo ad indicia veteris memoriae cognoscenda, curiosorum. Quid enim ab antiquis ex eo genere, quod ad disserendum valet, praetermissum est? 

    Duo Reges: constructio interrete.
    Event Details
    • Status:
      Ended
    • Repeats:
      No
    • Start:
      Aug 31, 2019 11:00 PM
    • End:
      Sep 01, 2019 10:59 PM

    0 Comments

    Search Comments
    1. This event contains no comments.