• Welcome!

    Welcome to Eleet Space! Are you interested in building your own community or did you stumble upon some interesting content? Register or login to participate.

Delete Me's activity
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proclivi currit oratio. At multis se probavit. Quonam, inquit, modo? Ubi ut eam caperet aut quando? Eadem fortitudinis ratio reperietur. Duo Reges: constructio interrete. Sin tantum modo ad indicia veteris memoriae cognoscenda, curiosorum. Mihi enim satis est, ipsis non satis. Igitur neque stultorum quisquam beatus neque sapientium non beatus. Hoc loco discipulos quaerere videtur, ut, qui asoti esse velint, philosophi ante fiant. Videmusne ut pueri ne verberibus quidem a contemplandis rebus perquirendisque deterreantur?

    0bird02.jpg

    Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Quae ista amicitia est? Quis est enim, in quo sit cupiditas, quin recte cupidus dici possit? Sed mehercule pergrata mihi oratio tua. Ego vero isti, inquam, permitto. Quare hoc videndum est, possitne nobis hoc ratio philosophorum dare. Hoc dictum in una re latissime patet, ut in omnibus factis re, non teste moveamur. Memini vero, inquam; Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius.

  • Cur id non ita fit? Utinam quidem dicerent alium alio beatiorem! Iam ruinas videres. Bonum negas esse divitias, praeposìtum esse dicis? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Ergo, inquit, tibi Q. Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Paria sunt igitur. Itaque et manendi in vita et migrandi ratio omnis iis rebus, quas supra dixi, metienda.

    Cum autem in quo sapienter dicimus, id a primo rectissime dicitur. Haec dicuntur fortasse ieiunius; Respondeat totidem verbis. Nulla erit controversia. Duo Reges: constructio interrete. Sin tantum modo ad indicia veteris memoriae cognoscenda, curiosorum. Praeterea sublata cognitione et scientia tollitur omnis ratio et vitae degendae et rerum gerendarum. Sed ego in hoc resisto;

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Propter nos enim illam, non propter eam nosmet ipsos diligimus. Si quidem, inquit, tollerem, sed relinquo. Atque haec coniunctio confusioque virtutum tamen a philosophis ratione quadam distinguitur. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris;

    Haec bene dicuntur, nec ego repugno, sed inter sese ipsa pugnant. Quid igitur dubitamus in tota eius natura quaerere quid sit effectum? Ut in geometria, prima si dederis, danda sunt omnia. Mihi enim satis est, ipsis non satis. Non enim iam stirpis bonum quaeret, sed animalis. Primum quid tu dicis breve? An hoc usque quaque, aliter in vita?

    Urgent tamen et nihil remittunt. Quis non odit sordidos, vanos, leves, futtiles? Respondent extrema primis, media utrisque, omnia omnibus. Duo Reges: constructio interrete. Sed fac ista esse non inportuna; Primum cur ista res digna odio est, nisi quod est turpis? Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere. Sed ego in hoc resisto;

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quae ista amicitia est? Si enim sapiens aliquis miser esse possit, ne ego istam gloriosam memorabilemque virtutem non magno aestimandam putem. Tu enim ista lenius, hic Stoicorum more nos vexat. Nam Pyrrho, Aristo, Erillus iam diu abiecti. Nos vero, inquit ille;

    His similes sunt omnes, qui virtuti student levantur vitiis, levantur erroribus, nisi forte censes Ti. Ita prorsus, inquam; Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Quid, quod res alia tota est?

    Hanc quoque iucunditatem, si vis, transfer in animum; Ut proverbia non nulla veriora sint quam vestra dogmata. Nulla profecto est, quin suam vim retineat a primo ad extremum.

    Dempta enim aeternitate nihilo beatior Iuppiter quam Epicurus; Duo Reges: constructio interrete. Utrum igitur tibi litteram videor an totas paginas commovere? Fortasse id optimum, sed ubi illud: Plus semper voluptatis?

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nec vero alia sunt quaerenda contra Carneadeam illam sententiam. Sin tantum modo ad indicia veteris memoriae cognoscenda, curiosorum. Duo Reges: constructio interrete. Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis.

    Quodsi ipsam honestatem undique pertectam atque absolutam. Proclivi currit oratio. Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. Frater et T. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Non enim quaero quid verum, sed quid cuique dicendum sit. Earum etiam rerum, quas terra gignit, educatio quaedam et perfectio est non dissimilis animantium. Res enim fortasse verae, certe graves, non ita tractantur, ut debent, sed aliquanto minutius. Quamvis enim depravatae non sint, pravae tamen esse possunt.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fortasse id optimum, sed ubi illud: Plus semper voluptatis? Sic consequentibus vestris sublatis prima tolluntur. Progredientibus autem aetatibus sensim tardeve potius quasi nosmet ipsos cognoscimus. Nec lapathi suavitatem acupenseri Galloni Laelius anteponebat, sed suavitatem ipsam neglegebat; Nescio quo modo praetervolavit oratio. Duo Reges: constructio interrete. Quasi ego id curem, quid ille aiat aut neget. Suam denique cuique naturam esse ad vivendum ducem. At miser, si in flagitiosa et vitiosa vita afflueret voluptatibus. Longum est enim ad omnia respondere, quae a te dicta sunt.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quae iam oratio non a philosopho aliquo, sed a censore opprimenda est. Mihi enim satis est, ipsis non satis. Iam quae corporis sunt, ea nec auctoritatem cum animi partibus, comparandam et cognitionem habent faciliorem. Illud dico, ea, quae dicat, praeclare inter se cohaerere. Pauca mutat vel plura sane; Duo Reges: constructio interrete. At iste non dolendi status non vocatur voluptas. Quae in controversiam veniunt, de iis, si placet, disseramus.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Facete M. Quis non odit sordidos, vanos, leves, futtiles? Cur, nisi quod turpis oratio est? Quia nec honesto quic quam honestius nec turpi turpius. At quicum ioca seria, ut dicitur, quicum arcana, quicum occulta omnia? Duo Reges: constructio interrete. At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. Intellegi quidem, ut propter aliam quampiam rem, verbi gratia propter voluptatem, nos amemus; Nihilne est in his rebus, quod dignum libero aut indignum esse ducamus? Conferam tecum, quam cuique verso rem subicias;

    Quod non faceret, si in voluptate summum bonum poneret. Nam illud vehementer repugnat, eundem beatum esse et multis malis oppressum. De illis, cum volemus. Longum est enim ad omnia respondere, quae a te dicta sunt. Qui enim existimabit posse se miserum esse beatus non erit. Tibi hoc incredibile, quod beatissimum. Ergo ita: non posse honeste vivi, nisi honeste vivatur? Verum esto: verbum ipsum voluptatis non habet dignitatem, nec nos fortasse intellegimus. At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. At cum de plurimis eadem dicit, tum certe de maximis.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed quae tandem ista ratio est? Audeo dicere, inquit. Hoc enim identidem dicitis, non intellegere nos quam dicatis voluptatem. Frater et T. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? An me, inquam, nisi te audire vellem, censes haec dicturum fuisse?

    Quae contraria sunt his, malane? Duo Reges: constructio interrete. Quis suae urbis conservatorem Codrum, quis Erechthei filias non maxime laudat? Varietates autem iniurasque fortunae facile veteres philosophorum praeceptis instituta vita superabat. Que Manilium, ab iisque M. Si qua in iis corrigere voluit, deteriora fecit. Quo tandem modo? Tum Triarius: Posthac quidem, inquit, audacius.

  • Delete Me liked a blog entry: Halo ForeverTerram on Oct 24, 2021
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quam ob rem tandem, inquit, non satisfacit? Sed haec in pueris; Quid, quod homines infima fortuna, nulla spe rerum gerendarum, opifices denique delectantur historia? Commoda autem et incommoda in eo genere sunt, quae praeposita et reiecta diximus; Si quae forte-possumus. Duo Reges: constructio interrete. Falli igitur possumus. Tu quidem reddes;

    Nemo igitur esse beatus potest. Dolor ergo, id est summum malum, metuetur semper, etiamsi non aderit; Summae mihi videtur inscitiae. Sed potestne rerum maior esse dissensio? Falli igitur possumus.

    Vide igitur ne non debeas verbis nostris uti, sententiis tuis. Tubulo putas dicere? Ita relinquet duas, de quibus etiam atque etiam consideret. Omnia peccata paria dicitis. Ut enim consuetudo loquitur, id solum dicitur honestum, quod est populari fama gloriosum. Contemnit enim disserendi elegantiam, confuse loquitur. Tanta vis admonitionis inest in locis; Est autem etiam actio quaedam corporis, quae motus et status naturae congruentis tenet;

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Tum Piso: Quoniam igitur aliquid omnes, quid Lucius noster? Illa tamen simplicia, vestra versuta. Cur tantas regiones barbarorum pedibus obiit, tot maria transmisit? Duo Reges: constructio interrete.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cur post Tarentum ad Archytam? Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Sic enim censent, oportunitatis esse beate vivere.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Equidem etiam Epicurum, in physicis quidem, Democriteum puto. Ille vero, si insipiens-quo certe, quoniam tyrannus -, numquam beatus; Easdemne res? Nihil enim hoc differt. Sed erat aequius Triarium aliquid de dissensione nostra iudicare. Quamquam haec quidem praeposita recte et reiecta dicere licebit. Duo Reges: constructio interrete. Duo enim genera quae erant, fecit tria. Quibusnam praeteritis? Eadem nunc mea adversum te oratio est.

    Roges enim Aristonem, bonane ei videantur haec: vacuitas doloris, divitiae, valitudo; Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Quid ergo attinet gloriose loqui, nisi constanter loquare? Satis est ad hoc responsum. Fatebuntur Stoici haec omnia dicta esse praeclare, neque eam causam Zenoni desciscendi fuisse. Bonum integritas corporis: misera debilitas. Illa tamen simplicia, vestra versuta. Quaerimus enim finem bonorum. Quamquam ab iis philosophiam et omnes ingenuas disciplinas habemus; Quae similitudo in genere etiam humano apparet.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Tubulo putas dicere? Verba tu fingas et ea dicas, quae non sentias? Estne, quaeso, inquam, sitienti in bibendo voluptas? Quae cum praeponunt, ut sit aliqua rerum selectio, naturam videntur sequi; Sed quae tandem ista ratio est?

    Miserum hominem! Si dolor summum malum est, dici aliter non potest. Duo Reges: constructio interrete.

    Sed ea mala virtuti magnitudine obruebantur. Quantum Aristoxeni ingenium consumptum videmus in musicis? Octavio fuit, cum illam severitatem in eo filio adhibuit, quem in adoptionem D. Optime, inquam. Quid enim de amicitia statueris utilitatis causa expetenda vides. Cur deinde Metrodori liberos commendas? Age sane, inquam. Nec lapathi suavitatem acupenseri Galloni Laelius anteponebat, sed suavitatem ipsam neglegebat;

    Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Nam illud vehementer repugnat, eundem beatum esse et multis malis oppressum. Expectoque quid ad id, quod quaerebam, respondeas. Utilitatis causa amicitia est quaesita. Inde sermone vario sex illa a Dipylo stadia confecimus. Ergo adhuc, quantum equidem intellego, causa non videtur fuisse mutandi nominis.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Haeret in salebra. Quo studio Aristophanem putamus aetatem in litteris duxisse? Hoc mihi cum tuo fratre convenit. Duo Reges: constructio interrete. Sed emolumenta communia esse dicuntur, recte autem facta et peccata non habentur communia. Esse enim quam vellet iniquus iustus poterat inpune.

    Nec vero sum nescius esse utilitatem in historia, non modo voluptatem. Aliter homines, aliter philosophos loqui putas oportere? Nam de isto magna dissensio est. Sic consequentibus vestris sublatis prima tolluntur. Negare non possum. Eaedem enim utilitates poterunt eas labefactare atque pervertere.

    0thedarknight.jpg

    Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. Sed tamen enitar et, si minus multa mihi occurrent, non fugiam ista popularia. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Quod quidem iam fit etiam in Academia. Si qua in iis corrigere voluit, deteriora fecit. Nec enim, dum metuit, iustus est, et certe, si metuere destiterit, non erit; Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda. Hic ambiguo ludimur.

    Eam si varietatem diceres, intellegerem, ut etiam non dicente te intellego; Sed plane dicit quod intellegit. Quid est, quod ab ea absolvi et perfici debeat? An nisi populari fama? Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. Et quidem, inquit, vehementer errat; Si mala non sunt, iacet omnis ratio Peripateticorum.

  • Delete Me liked a forum reply: Halo ForeverGraecis isdem on Oct 20, 2021
  • Delete Me liked a forum reply: Halo ForeverGraecis isdem on Oct 19, 2021
  • Alpha117

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed tamen intellego quid velit. Vide, ne etiam menses! nisi forte eum dicis, qui, simul atque arripuit, interficit. Et certamen honestum et disputatio splendida! omnis est enim de virtutis dignitate contentio. Duo Reges: constructio interrete.