Events
  • Bestiarum

    Karma 0
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sin aliud quid voles, postea. Sed ille, ut dixi, vitiose. Quae contraria sunt his, malane? Duo Reges: constructio interrete. Bestiarum vero nullum iudicium puto. Quid est, quod ab ea absolvi et perfici debeat? Sed ad bona praeterita redeamus. Quid sequatur, quid repugnet, vident. His similes sunt omnes, qui virtuti student levantur vitiis, levantur erroribus, nisi forte censes Ti. Qua tu etiam inprudens utebare non numquam. At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. Tantum dico, magis fuisse vestrum agere Epicuri diem natalem, quam illius testamento cavere ut ageretur. Modo etiam paulum ad dexteram de via declinavi, ut ad Pericli sepulcrum accederem. Nam neque virtute retinetur ille in vita, nec iis, qui sine virtute sunt, mors est oppetenda. Ita cum ea volunt retinere, quae su... Read more
  • August First Day

    Karma 0
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Certe, nisi voluptatem tanti aestimaretis. Quis est, qui non oderit libidinosam, protervam adolescentiam? Hoc sic expositum dissimile est superiori. Quid, si etiam iucunda memoria est praeteritorum malorum? Si enim non fuit eorum iudicii, nihilo magis hoc non addito illud est iudicatum-. Cetera illa adhibebat, quibus demptis negat se Epicurus intellegere quid sit bonum. Duo Reges: constructio interrete. Virtutis, magnitudinis animi, patientiae, fortitudinis fomentis dolor mitigari solet. Nunc omni virtuti vitium contrario nomine opponitur. Itaque fecimus. Quamquam te quidem video minime esse deterritum.   Quaesita enim virtus est, non quae relinqueret naturam, sed quae tueretur. Refert tamen, quo modo. Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere. Eam si varietatem diceres, intell... Read more
  • Duo Reges: constructio interrete.

    Karma 2
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quare ad ea primum, si videtur; Cur fortior sit, si illud, quod tute concedis, asperum et vix ferendum putabit? An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia? Huius, Lyco, oratione locuples, rebus ipsis ielunior. Duo Reges: constructio interrete. Immo videri fortasse. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Animum autem reliquis rebus ita perfecit, ut corpus; Quasi vero, inquit, perpetua oratio rhetorum solum, non etiam philosophorum sit. Et quidem Arcesilas tuus, etsi fuit in disserendo pertinacior, tamen noster fuit; Ergo in gubernando nihil, in officio plurimum interest, quo in genere peccetur. Quorum altera prosunt, nocent altera. Hoc simile tandem est? Summum a vobis bonum voluptas dicitur. Tu autem negas fortem esse quemquam posse, q... Read more
  • Cur post Tarentum ad Archytam?

    Karma 1
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam; Bonum incolumis acies: misera caecitas. Quicquid porro animo cernimus, id omne oritur a sensibus; Cum ageremus, inquit, vitae beatum et eundem supremum diem, scribebamus haec. Duo Reges: constructio interrete. Nam de isto magna dissensio est. Indicant pueri, in quibus ut in speculis natura cernitur. Sed haec omittamus; Inde sermone vario sex illa a Dipylo stadia confecimus. Sit, inquam, tam facilis, quam vultis, comparatio voluptatis, quid de dolore dicemus? Erat enim res aperta. Quod autem magnum dolorem brevem, longinquum levem esse dicitis, id non intellego quale sit. Cur post Tarentum ad Archytam? Diodorus, eius auditor, adiungit ad honestatem vacuitatem doloris. Ut non sine causa ex iis memoriae ducta sit disciplina. Prioris gener... Read more
  • Phalereus Demetrius

    Karma 1
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Neque solum ea communia, verum etiam paria esse dixerunt. Aufert enim sensus actionemque tollit omnem. Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris. Consequentia exquirere, quoad sit id, quod volumus, effectum. Duo Reges: constructio interrete. De hominibus dici non necesse est. Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Quorum sine causa fieri nihil putandum est. Qui autem voluptate vitam effici beatam putabit, qui sibi is conveniet, si negabit voluptatem crescere longinquitate? Ecce aliud simile dissimile. Habent enim et bene longam et satis litigiosam disputationem. Princeps huius civitatis Phalereus Demetrius cum patria pulsus esset iniuria, ad Ptolomaeum se regem Alexandream contulit. At hoc in eo M. Cum id fugiunt, re eadem defendunt, quae Peripatetici, verba. Cur tantas... Read more
  • Praeclare hoc quidem.

    Karma 2
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Deinde prima illa, quae in congressu solemus: Quid tu, inquit, huc? Sed ego in hoc resisto; Ita multo sanguine profuso in laetitia et in victoria est mortuus. Illud non continuo, ut aeque incontentae. Itaque ab his ordiamur. Hoc Hieronymus summum bonum esse dixit. Quantum Aristoxeni ingenium consumptum videmus in musicis? Expectoque quid ad id, quod quaerebam, respondeas. Praeclare hoc quidem.   Duo Reges: constructio interrete. Materiam vero rerum et copiam apud hos exilem, apud illos uberrimam reperiemus. Sed venio ad inconstantiae crimen, ne saepius dicas me aberrare; Dolor ergo, id est summum malum, metuetur semper, etiamsi non aderit; 
  • Semper enim

    Karma 0
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda. Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Sint modo partes vitae beatae. Ampulla enim sit necne sit, quis non iure optimo irrideatur, si laboret? Iam in altera philosophiae parte. Quarum ambarum rerum cum medicinam pollicetur, luxuriae licentiam pollicetur. Duo Reges: constructio interrete. Tecum optime, deinde etiam cum mediocri amico. At Zeno eum non beatum modo, sed etiam divitem dicere ausus est. Nihil acciderat ei, quod nollet, nisi quod anulum, quo delectabatur, in mari abiecerat. Cur igitur, inquam, res tam dissimiles eodem nomine appellas? Quamvis enim depravatae non sint, pravae tamen esse possunt.   Quis est tam dissimile homini. Semper enim ita adsumit aliquid, ut ea, quae prima dederit, non deserat. Ita ne hoc... Read more
  • Sun Day

    Karma 0
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Haeret in salebra. Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem. Quis enim potest ea, quae probabilia videantur ei, non probare? Bonum integritas corporis: misera debilitas. Maximas vero virtutes iacere omnis necesse est voluptate dominante. Tum ille: Tu autem cum ipse tantum librorum habeas, quos hic tandem requiris? Duo Reges: constructio interrete. Ergo id est convenienter naturae vivere, a natura discedere. Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. Habent enim et bene longam et satis litigiosam disputationem. Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Propter nos enim illam, non propter eam nosmet ipsos diligimus. At multis malis affectus. Tu quidem reddes; Hoc enim identidem dicitis, non intellegere nos quam dicatis voluptatem. Itaque hoc frequenter d... Read more