• Welcome!

    Welcome to Eleet Space! Are you interested in building your own community or did you stumble upon some interesting content? Register or login to participate.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. An dubium est, quin virtus ita maximam partem optineat in rebus humanis, ut reliquas obruat? Quae similitudo in genere etiam humano apparet. Placet igitur tibi, Cato, cum res sumpseris non concessas, ex illis efficere, quod velis? Scaevolam M.

    c5608a9c-7766-4f8c-bdf4-7f3757633f5c.jpg

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nec lapathi suavitatem acupenseri Galloni Laelius anteponebat, sed suavitatem ipsam neglegebat; Sed finge non solum callidum eum, qui aliquid improbe faciat, verum etiam praepotentem, ut M. Idque testamento cavebit is, qui nobis quasi oraculum ediderit nihil post mortem ad nos pertinere? Virtutibus igitur rectissime mihi videris et ad consuetudinem nostrae orationis vitia posuisse contraria. Aliter homines, aliter philosophos loqui putas oportere? Beatus sibi videtur esse moriens. Duo Reges: constructio interrete. Quare conare, quaeso.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quod et posse fieri intellegimus et saepe etiam videmus, et perspicuum est nihil ad iucunde vivendum reperiri posse, quod coniunctione tali sit aptius. Duo Reges: constructio interrete. Idcirco enim non desideraret, quia, quod dolore caret, id in voluptate est. Satisne igitur videor vim verborum tenere, an sum etiam nunc vel Graece loqui vel Latine docendus? Amicitiae vero locus ubi esse potest aut quis amicus esse cuiquam, quem non ipsum amet propter ipsum? Nunc vero a primo quidem mirabiliter occulta natura est nec perspici nec cognosci potest. Scrupulum, inquam, abeunti; Sed ad haec, nisi molestum est, habeo quae velim. Transfer idem ad modestiam vel temperantiam, quae est moderatio cupiditatum rationi oboediens. Non potes, nisi retexueris illa. Quam ob rem tandem, inquit, non satisfacit? Luxuriam non reprehendit, modo sit vacua infinita cupiditate et timore. Tum ille: Tu autem cum ipse tantum librorum habeas, quos hic tandem requiris?

    At vero illa, quae Peripatetici, quae Stoici dicunt, semper tibi in ore sunt in iudiciis, in senatu. Nec tamen exprimi verbum e verbo necesse erit, ut interpretes indiserti solent, cum sit verbum, quod idem declaret, magis usitatum. Atqui pugnantibus et contrariis studiis consiliisque semper utens nihil quieti videre, nihil tranquilli potest. Cum id quoque, ut cupiebat, audivisset, evelli iussit eam, qua erat transfixus, hastam. Non igitur bene. Perfecto enim et concluso neque virtutibus neque amicitiis usquam locum esse, si ad voluptatem omnia referantur, nihil praeterea est magnopere dicendum. Vide, ne etiam menses! nisi forte eum dicis, qui, simul atque arripuit, interficit. Eaedem res maneant alio modo. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Qui enim voluptatem ipsam contemnunt, iis licet dicere se acupenserem maenae non anteponere. Quod non faceret, si in voluptate summum bonum poneret.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Fortasse id optimum, sed ubi illud: Plus semper voluptatis? Animum autem reliquis rebus ita perfecit, ut corpus; In schola desinis. Duo Reges: constructio interrete. Nam prius a se poterit quisque discedere quam appetitum earum rerum, quae sibi conducant, amittere. Non ego tecum iam ita iocabor, ut isdem his de rebus, cum L. Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. At quicum ioca seria, ut dicitur, quicum arcana, quicum occulta omnia? Quae cum magnifice primo dici viderentur, considerata minus probabantur. Non est igitur voluptas bonum.

    Si enim non fuit eorum iudicii, nihilo magis hoc non addito illud est iudicatum-. Post enim Chrysippum eum non sane est disputatum. Videsne quam sit magna dissensio? Scio enim esse quosdam, qui quavis lingua philosophari possint; Quae quidem vel cum periculo est quaerenda vobis; Nunc agendum est subtilius. Utrum igitur tibi non placet, inquit, virtutisne tantam esse vim, ut ad beate vivendum se ipsa contenta sit? Quae fere omnia appellantur uno ingenii nomine, easque virtutes qui habent, ingeniosi vocantur. Sit, inquam, tam facilis, quam vultis, comparatio voluptatis, quid de dolore dicemus? Eodem modo is enim tibi nemo dabit, quod, expetendum sit, id esse laudabile. De ingenio eius in his disputationibus, non de moribus quaeritur. Quis non odit sordidos, vanos, leves, futtiles?

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Duo enim genera quae erant, fecit tria. Eam stabilem appellas. Consequens enim est et post oritur, ut dixi. Beatus sibi videtur esse moriens. Duo Reges: constructio interrete. Dici enim nihil potest verius.

    Verum hoc idem saepe faciamus. Quae contraria sunt his, malane? Eam stabilem appellas. Restatis igitur vos; Nihil sane.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Istic sum, inquit. Sed fac ista esse non inportuna; Si longus, levis; Cui Tubuli nomen odio non est? Duo Reges: constructio interrete. Quae duo sunt, unum facit. Utilitatis causa amicitia est quaesita.

    Illis videtur, qui illud non dubitant bonum dicere -; Tria genera bonorum; Ut pulsi recurrant? Quid, de quo nulla dissensio est?

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quae quidem sapientes sequuntur duce natura tamquam videntes; Restatis igitur vos;

    seinfeld-shame.gif

    Prave, nequiter, turpiter cenabat; Scrupulum, inquam, abeunti; Duo Reges: constructio interrete. Sint modo partes vitae beatae. Sed ad rem redeamus; Sequitur disserendi ratio cognitioque naturae;

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam prius a se poterit quisque discedere quam appetitum earum rerum, quae sibi conducant, amittere. Itaque homo in primis ingenuus et gravis, dignus illa familiaritate Scipionis et Laelii, Panaetius, cum ad Q. Deinde prima illa, quae in congressu solemus: Quid tu, inquit, huc? Haec dicuntur inconstantissime. Nam quibus rebus efficiuntur voluptates, eae non sunt in potestate sapientis. Duo Reges: constructio interrete.

    Illud mihi a te nimium festinanter dictum videtur, sapientis omnis esse semper beatos; Quid de Platone aut de Democrito loquar? Septem autem illi non suo, sed populorum suffragio omnium nominati sunt. Tanti autem aderant vesicae et torminum morbi, ut nihil ad eorum magnitudinem posset accedere. Addo etiam illud, multa iam mihi dare signa puerum et pudoris et ingenii, sed aetatem vides. Sin dicit obscurari quaedam nec apparere, quia valde parva sint, nos quoque concedimus; Nam Metrodorum non puto ipsum professum, sed, cum appellaretur ab Epicuro, repudiare tantum beneficium noluisse; Non enim in selectione virtus ponenda erat, ut id ipsum, quod erat bonorum ultimum, aliud aliquid adquireret. De maximma autem re eodem modo, divina mente atque natura mundum universum et eius maxima partis administrari. Nummus in Croesi divitiis obscuratur, pars est tamen divitiarum.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Eorum enim omnium multa praetermittentium, dum eligant aliquid, quod sequantur, quasi curta sententia; Ait enim se, si uratur, Quam hoc suave! dicturum. Duo Reges: constructio interrete. Consequatur summas voluptates non modo parvo, sed per me nihilo, si potest; Sed quoniam et advesperascit et mihi ad villam revertendum est, nunc quidem hactenus; Ergo hoc quidem apparet, nos ad agendum esse natos.

    Rationis enim perfectio est virtus; Ut in geometria, prima si dederis, danda sunt omnia. Haeret in salebra. Sed ego in hoc resisto;

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sin kakan malitiam dixisses, ad aliud nos unum certum vitium consuetudo Latina traduceret. Quid est enim aliud esse versutum? Satis est ad hoc responsum. Qui bonum omne in virtute ponit, is potest dicere perfici beatam vitam perfectione virtutis; Licet hic rursus ea commemores, quae optimis verbis ab Epicuro de laude amicitiae dicta sunt. Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Duo Reges: constructio interrete. Sed mehercule pergrata mihi oratio tua.

    Haec dicuntur fortasse ieiunius; Aliena dixit in physicis nec ea ipsa, quae tibi probarentur; Non enim, si omnia non sequebatur, idcirco non erat ortus illinc. Hoc enim identidem dicitis, non intellegere nos quam dicatis voluptatem. Et hercule-fatendum est enim, quod sentio -mirabilis est apud illos contextus rerum. His enim rebus detractis negat se reperire in asotorum vita quod reprehendat.

    Familiares nostros, credo, Sironem dicis et Philodemum, cum optimos viros, tum homines doctissimos. Quasi ego id curem, quid ille aiat aut neget. Quid enim possumus hoc agere divinius? Mihi enim erit isdem istis fortasse iam utendum.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Qua tu etiam inprudens utebare non numquam. Scientiam pollicentur, quam non erat mirum sapientiae cupido patria esse cariorem. Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam. Duo Reges: constructio interrete. Quamquam te quidem video minime esse deterritum. Graece donan, Latine voluptatem vocant. Quid, quod homines infima fortuna, nulla spe rerum gerendarum, opifices denique delectantur historia? Etiam beatissimum?

    An vero displicuit ea, quae tributa est animi virtutibus tanta praestantia? Eam stabilem appellas. Nam de isto magna dissensio est. Quid, quod res alia tota est? Sed ad illum redeo. Cur igitur, inquam, res tam dissimiles eodem nomine appellas? Fortitudinis quaedam praecepta sunt ac paene leges, quae effeminari virum vetant in dolore. Quos quidem tibi studiose et diligenter tractandos magnopere censeo.

    Tu enim ista lenius, hic Stoicorum more nos vexat. Illis videtur, qui illud non dubitant bonum dicere -; Cur deinde Metrodori liberos commendas? Sunt enim prima elementa naturae, quibus auctis vírtutis quasi germen efficitur. Quid turpius quam sapientis vitam ex insipientium sermone pendere? Scaevola tribunus plebis ferret ad plebem vellentne de ea re quaeri. Tibi hoc incredibile, quod beatissimum. At enim hic etiam dolore.

    Utram tandem linguam nescio? Quia dolori non voluptas contraria est, sed doloris privatio. Qua igitur re ab deo vincitur, si aeternitate non vincitur? Dicimus aliquem hilare vivere; Quamquam id quidem, infinitum est in hac urbe; Atque his de rebus et splendida est eorum et illustris oratio. Istam voluptatem perpetuam quis potest praestare sapienti? Fortitudinis quaedam praecepta sunt ac paene leges, quae effeminari virum vetant in dolore.

    Ita ne hoc quidem modo paria peccata sunt. Itaque contra est, ac dicitis; Sed ea mala virtuti magnitudine obruebantur. Quae similitudo in genere etiam humano apparet. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.

    Nihil minus, contraque illa hereditate dives ob eamque rem laetus. Quae in controversiam veniunt, de iis, si placet, disseramus. Immo videri fortasse. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. Innumerabilia dici possunt in hanc sententiam, sed non necesse est. Quicquid porro animo cernimus, id omne oritur a sensibus; Habes, inquam, Cato, formam eorum, de quibus loquor, philosophorum.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Idemne, quod iucunde? Disserendi artem nullam habuit.

    Quid, si etiam iucunda memoria est praeteritorum malorum? Et certamen honestum et disputatio splendida! omnis est enim de virtutis dignitate contentio. An haec ab eo non dicuntur? Ad eos igitur converte te, quaeso. Cur igitur, inquam, res tam dissimiles eodem nomine appellas? Dicimus aliquem hilare vivere;

    At enim, qua in vita est aliquid mali, ea beata esse non potest. Sint ista Graecorum; Qualem igitur hominem natura inchoavit? Cum id fugiunt, re eadem defendunt, quae Peripatetici, verba. Nam, ut sint illa vendibiliora, haec uberiora certe sunt. Diodorus, eius auditor, adiungit ad honestatem vacuitatem doloris.

    Spam-Can-Safe-prod-550__96440__23209.1550959159_(2).jpg

    Conferam tecum, quam cuique verso rem subicias; Nescio quo modo praetervolavit oratio. Quae diligentissime contra Aristonem dicuntur a Chryippo. Est, ut dicis, inquam. An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia? Ita multa dicunt, quae vix intellegam. Putabam equidem satis, inquit, me dixisse.

    Recte dicis; Quamquam ab iis philosophiam et omnes ingenuas disciplinas habemus; Ut nemo dubitet, eorum omnia officia quo spectare, quid sequi, quid fugere debeant?

    Sed potestne rerum maior esse dissensio? Sullae consulatum? Duo Reges: constructio interrete.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nec vero alia sunt quaerenda contra Carneadeam illam sententiam. Obsecro, inquit, Torquate, haec dicit Epicurus? Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Tubulum fuisse, qua illum, cuius is condemnatus est rogatione, P. Ex ea difficultate illae fallaciloquae, ut ait Accius, malitiae natae sunt. Duo Reges: constructio interrete.

    Sed nunc, quod agimus; Ergo opifex plus sibi proponet ad formarum quam civis excellens ad factorum pulchritudinem? Tubulo putas dicere? Omnium enim rerum principia parva sunt, sed suis progressionibus usa augentur nec sine causa;

    Est igitur officium eius generis, quod nec in bonis ponatur nec in contrariis. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. Qua tu etiam inprudens utebare non numquam. Est igitur officium eius generis, quod nec in bonis ponatur nec in contrariis.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nosti, credo, illud: Nemo pius est, qui pietatem...
    My Files My Files
    Version 1.0.0 Downloads 0
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In omni enim arte vel studio vel quavis scientia...
    Erat enim res aperta Erat enim res aperta
    Version 1.0.0 Downloads 1
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ne amores quidem sanctos a sapiente alienos esse...
    Praeclare Laelius Praeclare Laelius
    Version 1.0.0 Downloads 0