• Welcome!

    Welcome to Eleet Space! Are you interested in building your own community or did you stumble upon some interesting content? Register or login to participate.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nihilo magis. Prodest, inquit, mihi eo esse animo. Non pugnem cum homine, cur tantum habeat in natura boni; Duo Reges: constructio interrete. Ne amores quidem sanctos a sapiente alienos esse arbitrantur. Qua igitur re ab deo vincitur, si aeternitate non vincitur? Varietates autem iniurasque fortunae facile veteres philosophorum praeceptis instituta vita superabat. Verba tu fingas et ea dicas, quae non sentias? Videsne ut, quibus summa est in voluptate, perspicuum sit quid iis faciendum sit aut non faciendum? Itaque contra est, ac dicitis;

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed ad rem redeamus; An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia? Tu quidem reddes; Duo Reges: constructio interrete. Nam, ut sint illa vendibiliora, haec uberiora certe sunt. Sic enim censent, oportunitatis esse beate vivere. Sed plane dicit quod intellegit. Possumusne ergo in vita summum bonum dicere, cum id ne in cena quidem posse videamur? Si quidem, inquit, tollerem, sed relinquo. Videsne quam sit magna dissensio? Quod autem ratione actum est, id officium appellamus. Sapientem locupletat ipsa natura, cuius divitias Epicurus parabiles esse docuit.

  • Non quam nostram quidem, inquit Pomponius iocans; Tum Quintus: Est plane, Piso, ut dicis, inquit. Quia dolori non voluptas contraria est, sed doloris privatio. Immo videri fortasse. Qui enim voluptatem ipsam contemnunt, iis licet dicere se acupenserem maenae non anteponere. Eodem modo is enim tibi nemo dabit, quod, expetendum sit, id esse laudabile.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quae enim adhuc protulisti, popularia sunt, ego autem a te elegantiora desidero. Neque solum ea communia, verum etiam paria esse dixerunt. Quorum omnium quae sint notitiae, quae quidem significentur rerum vocabulis, quaeque cuiusque vis et natura sit mox videbimus. Sed existimo te, sicut nostrum Triarium, minus ab eo delectari, quod ista Platonis, Aristoteli, Theophrasti orationis ornamenta neglexerit. Commentarios quosdam, inquam, Aristotelios, quos hic sciebam esse, veni ut auferrem, quos legerem, dum essem otiosus; Maximeque eos videre possumus res gestas audire et legere velle, qui a spe gerendi absunt confecti senectute. Nihil est enim, de quo aliter tu sentias atque ego, modo commutatis verbis ipsas res conferamus. Quod cum dixissent, ille contra. Qui ita affectus, beatum esse numquam probabis; Duo Reges: constructio interrete. Restant Stoici, qui cum a Peripateticis et Academicis omnia transtulissent, nominibus aliis easdem res secuti sunt. Collige omnia, quae soletis: Praesidium amicorum.

  • Sapiens autem semper beatus est et est aliquando in dolore; Mihi enim satis est, ipsis non satis. Sed fac ista esse non inportuna; Proclivi currit oratio. At multis malis affectus. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Conferam tecum, quam cuique verso rem subicias; At certe gravius.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quamquam ego non quaero, quid tibi a me probatum sit, sed huic Ciceroni nostro, quem discipulum cupio a te abducere. Si quidem, inquit, tollerem, sed relinquo. Praeterea et appetendi et refugiendi et omnino rerum gerendarum initia proficiscuntur aut a voluptate aut a dolore. Quid enim necesse est, tamquam meretricem in matronarum coetum, sic voluptatem in virtutum concilium adducere? Quarum cum una sit, qua mores conformari putantur, differo eam partem, quae quasi stirps ets huius quaestionis. Quicquid enim a sapientia proficiscitur, id continuo debet expletum esse omnibus suis partibus; Duo Reges: constructio interrete. Id et fieri posse et saepe esse factum et ad voluptates percipiendas maxime pertinere.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Qui autem diffidet perpetuitati bonorum suorum, timeat necesse est, ne aliquando amissis illis sit miser. Nihil enim possumus iudicare, nisi quod est nostri iudicii-in quo frustra iudices solent, cum sententiam pronuntiant, addere: si quid mei iudicii est; Quocirca intellegi necesse est in ipsis rebus, quae discuntur et cognoscuntur, invitamenta inesse, quibus ad discendum cognoscendumque moveamur.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Tertium autem omnibus aut maximis rebus iis, quae secundum naturam sint, fruentem vivere. Respondeat totidem verbis. Sin tantum modo ad indicia veteris memoriae cognoscenda, curiosorum. Sed erat aequius Triarium aliquid de dissensione nostra iudicare. Nec mihi illud dixeris: Haec enim ipsa mihi sunt voluptati, et erant illa Torquatis. Si quae forte-possumus. Duo Reges: constructio interrete. Hanc se tuus Epicurus omnino ignorare dicit quam aut qualem esse velint qui honestate summum bonum metiantur.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Non igitur potestis voluptate omnia dirigentes aut tueri aut retinere virtutem. Non est igitur voluptas bonum. Quo tandem modo? Haec dicuntur inconstantissime. Fadio Gallo, cuius in testamento scriptum esset se ab eo rogatum ut omnis hereditas ad filiam perveniret. Peccata paria. Duo Reges: constructio interrete. A villa enim, credo, et: Si ibi te esse scissem, ad te ipse venissem. Audio equidem philosophi vocem, Epicure, sed quid tibi dicendum sit oblitus es. Verum esto: verbum ipsum voluptatis non habet dignitatem, nec nos fortasse intellegimus. Quid enim possumus hoc agere divinius?

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ampulla enim sit necne sit, quis non iure optimo irrideatur, si laboret? Duo Reges: constructio interrete. Itaque in rebus minime obscuris non multus est apud eos disserendi labor. Sed hoc sane concedamus.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nihilo magis. Prodest, inquit, mihi eo esse animo. Non pugnem cum homine, cur tantum habeat in natura boni; Duo Reges: constructio interrete. Ne amores quidem sanctos a sapiente alienos esse arbitrantur. Qua igitur re ab deo vincitur, si aeternitate non vincitur? Varietates autem iniurasque fortunae facile veteres philosophorum praeceptis instituta vita superabat. Verba tu fingas et ea dicas, quae non sentias? Videsne ut, quibus summa est in voluptate, perspicuum sit quid iis faciendum sit aut non faciendum? Itaque contra est, ac dicitis;

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. At enim sequor utilitatem. Cuius similitudine perspecta in formarum specie ac dignitate transitum est ad honestatem dictorum atque factorum. -, sed ut hoc iudicaremus, non esse in iis partem maximam positam beate aut secus vivendi. Hoc loco discipulos quaerere videtur, ut, qui asoti esse velint, philosophi ante fiant. Que Manilium, ab iisque M. Ut ad minora veniam, mathematici, poëtae, musici, medici denique ex hac tamquam omnium artificum officina profecti sunt. Duo Reges: constructio interrete. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. Qui igitur convenit ab alia voluptate dicere naturam proficisci, in alia summum bonum ponere? Nihil acciderat ei, quod nollet, nisi quod anulum, quo delectabatur, in mari abiecerat. Dici enim nihil potest verius. Tum Triarius: Posthac quidem, inquit, audacius. Nec tamen ullo modo summum pecudis bonum et hominis idem mihi videri potest. Nos quidem Virtutes sic natae sumus, ut tibi serviremus, aliud negotii nihil habemus.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Tamen aberramus a proposito, et, ne longius, prorsus, inquam, Piso, si ista mala sunt, placet. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Atqui eorum nihil est eius generis, ut sit in fine atque extrerno bonorum. Duo Reges: constructio interrete. Sed vos squalidius, illorum vides quam niteat oratio. Peccata autem partim esse tolerabilia, partim nullo modo, propterea quod alia peccata plures, alia pauciores quasi numeros officii praeterirent. Quodsi vultum tibi, si incessum fingeres, quo gravior viderere, non esses tui similis; Quae similitudo in genere etiam humano apparet. Sed haec ab Antiocho, familiari nostro, dicuntur multo melius et fortius, quam a Stasea dicebantur. Sed quoniam et advesperascit et mihi ad villam revertendum est, nunc quidem hactenus;

    At habetur! Et ego id scilicet nesciebam! Sed ut sit, etiamne post mortem coletur? Ergo, si semel tristior effectus est, hilara vita amissa est? Tertium autem omnibus aut maximis rebus iis, quae secundum naturam sint, fruentem vivere. Positum est a nostris in iis esse rebus, quae secundum naturam essent, non dolere; Inde igitur, inquit, ordiendum est. Ut enim consuetudo loquitur, id solum dicitur honestum, quod est populari fama gloriosum. Sed haec nihil sane ad rem;

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Istius modi autem res dicere ornate velle puerile est, plane autem et perspicue expedire posse docti et intellegentis viri. Atque ut reliqui fures earum rerum, quas ceperunt, signa commutant, sic illi, ut sententiis nostris pro suis uterentur, nomina tamquam rerum notas mutaverunt. Qui bonum omne in virtute ponit, is potest dicere perfici beatam vitam perfectione virtutis; Totum genus hoc Zeno et qui ab eo sunt aut non potuerunt aut noluerunt, certe reliquerunt. Ergo in iis adolescentibus bonam spem esse dicemus et magnam indolem, quos suis commodis inservituros et quicquid ipsis expediat facturos arbitrabimur?

    Eam stabilem appellas. Duo Reges: constructio interrete. Videsne ut, quibus summa est in voluptate, perspicuum sit quid iis faciendum sit aut non faciendum? Alii rursum isdem a principiis omne officium referent aut ad voluptatem aut ad non dolendum aut ad prima illa secundum naturam optinenda. Urgent tamen et nihil remittunt. Ut optime, secundum naturam affectum esse possit.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Expressa vero in iis aetatibus, quae iam confirmatae sunt. Itaque hoc frequenter dici solet a vobis, non intellegere nos, quam dicat Epicurus voluptatem. Atque etiam valítudinem, vires, vacuitatem doloris non propter utilitatem solum, sed etiam ipsas propter se expetemus. Ita ceterorum sententiis semotis relinquitur non mihi cum Torquato, sed virtuti cum voluptate certatio. Sapiens autem semper beatus est et est aliquando in dolore; Cum praesertim illa perdiscere ludus esset. At quanta conantur! Mundum hunc omnem oppidum esse nostrum! Incendi igitur eos, qui audiunt, vides.

    -, sed ut hoc iudicaremus, non esse in iis partem maximam positam beate aut secus vivendi. Duo Reges: constructio interrete. Nam diligi et carum esse iucundum est propterea, quia tutiorem vitam et voluptatem pleniorem efficit. Ex rebus enim timiditas, non ex vocabulis nascitur.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Iam insipientes alios ita esse, ut nullo modo ad sapientiam possent pervenire, alios, qui possent, si id egissent, sapientiam consequi. Nihil enim hoc differt. Ita ne hoc quidem modo paria peccata sunt. Quodsi vultum tibi, si incessum fingeres, quo gravior viderere, non esses tui similis; Sin autem est in ea, quod quidam volunt, nihil impedit hanc nostram comprehensionem summi boni. Duo Reges: constructio interrete. Ergo opifex plus sibi proponet ad formarum quam civis excellens ad factorum pulchritudinem? Cur igitur, inquam, res tam dissimiles eodem nomine appellas? Nam si +omnino nos+ neglegemus, in Aristonea vitia incidemus et peccata obliviscemurque quae virtuti ipsi principia dederimus; Nec enim, dum metuit, iustus est, et certe, si metuere destiterit, non erit; Ut aliquid scire se gaudeant? Sed utrum hortandus es nobis, Luci, inquit, an etiam tua sponte propensus es?

    In motu et in statu corporis nihil inest, quod animadvertendum esse ipsa natura iudicet? Mihi quidem Antiochum, quem audis, satis belle videris attendere. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. Qui autem diffidet perpetuitati bonorum suorum, timeat necesse est, ne aliquando amissis illis sit miser. Sed venio ad inconstantiae crimen, ne saepius dicas me aberrare; An potest, inquit ille, quicquam esse suavius quam nihil dolere? Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer.

  • Alpha117 created a gallery: Duo Reges on Aug 07, 2022
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suo genere perveniant ad extremum; Ex quo intellegitur officium medium quiddam esse, quod neque in bonis ponatur neque in contrariis. Duo Reges: constructio interrete. Te enim iudicem aequum puto, modo quae dicat ille bene noris. Sed ego in hoc resisto; Nunc dicam de voluptate, nihil scilicet novi, ea tamen, quae te ipsum probaturum esse confidam. Ut scias me intellegere, primum idem esse dico voluptatem, quod ille don. ALIO MODO. Hic nihil fuit, quod quaereremus. Atque haec ita iustitiae propria sunt, ut sint virtutum reliquarum communia. Itaque fecimus. Pompeius in foedere Numantino infitiando fuit, nec vero omnia timente, sed primum qui animi conscientiam non curet, quam scilicet comprimere nihil est negotii. Causa autem fuit huc veniendi ut quosdam hinc libros promerem. Age sane, inquam.

    E quo efficitur, non ut nos non intellegamus quae vis sit istius verbi, sed ut ille suo more loquatur, nostrum neglegat. Si enim Zenoni licuit, cum rem aliquam invenisset inusitatam, inauditum quoque ei rei nomen inponere, cur non liceat Catoni? Tamen aberramus a proposito, et, ne longius, prorsus, inquam, Piso, si ista mala sunt, placet. At negat Epicurus-hoc enim vestrum lumen estquemquam, qui honeste non vivat, iucunde posse vivere. Sine ea igitur iucunde negat posse se vivere? Dici enim nihil potest verius. Habes, inquam, Cato, formam eorum, de quibus loquor, philosophorum.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Quos quidem tibi studiose et diligenter tractandos magnopere censeo. Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. An vero, inquit, quisquam potest probare, quod perceptfum, quod. Duo Reges: constructio interrete.

    Bonum integritas corporis: misera debilitas. Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem. An hoc usque quaque, aliter in vita? Itaque sensibus rationem adiunxit et ratione effecta sensus non reliquit. Ea, quae dialectici nunc tradunt et docent, nonne ab illis instituta sunt aut inventa sunt? Hoc uno captus Erillus scientiam summum bonum esse defendit nec rem ullam aliam per se expetendam. Sed et illum, quem nominavi, et ceteros sophistas, ut e Platone intellegi potest, lusos videmus a Socrate. Sic vester sapiens magno aliquo emolumento commotus cicuta, si opus erit, dimicabit. Itaque eo, quale sit, breviter, ut tempus postulat, constituto accedam ad omnia tua, Torquate, nisi memoria forte defecerit. Videsne quam sit magna dissensio?

    Equidem e Cn. Sensus enim cuiusque et natura rerum atque ipsa veritas clamabat quodam modo non posse adduci, ut inter eas res, quas Zeno exaequaret, nihil interesset. Chrysippus autem exponens differentias animantium ait alias earum corpore excellere, alias autem animo, non nullas valere utraque re; -, sed ut hoc iudicaremus, non esse in iis partem maximam positam beate aut secus vivendi. Si ista mala sunt, in quae potest incidere sapiens, sapientem esse non esse ad beate vivendum satis. Ab his oratores, ab his imperatores ac rerum publicarum principes extiterunt.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Luxuriam non reprehendit, modo sit vacua infinita cupiditate et timore. Deque his rebus satis multa in nostris de re publica libris sunt dicta a Laelio. Nam si beatus umquam fuisset, beatam vitam usque ad illum a Cyro extructum rogum pertulisset. Duo Reges: constructio interrete. Sed ne, dum huic obsequor, vobis molestus sim. Quid est igitur, inquit, quod requiras? Sin ea non neglegemus neque tamen ad finem summi boni referemus, non multum ab Erilli levitate aberrabimus. At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. Si enim ad populum me vocas, eum. Si enim ita est, vide ne facinus facias, cum mori suadeas. Tu quidem reddes; Quid ad utilitatem tantae pecuniae?

    Ita relinquet duas, de quibus etiam atque etiam consideret. Sin autem reliqua appetenda sunt, cur, quod est ultimum rerum appetendarum, id non aut ex omnium earum aut ex plurimarum et maximarum appetitione concluditur? Honestum igitur id intellegimus, quod tale est, ut detracta omni utilitate sine ullis praemiis fructibusve per se ipsum possit iure laudari. Virtutis enim beataeque vitae, quae duo maxime expetenda sunt, serius lumen apparet, multo etiam serius, ut plane qualia sint intellegantur. Ego autem existimo, si honestum esse aliquid ostendero, quod sit ipsum vi sua propter seque expetendum, iacere vestra omnia. Si enim, ut mihi quidem videtur, non explet bona naturae voluptas, iure praetermissa est;

    Hoc autem loco tantum explicemus haec honesta, quae dico, praeterquam quod nosmet ipsos diligamus, praeterea suapte natura per se esse expetenda. Ergo et avarus erit, sed finite, et adulter, verum habebit modum, et luxuriosus eodem modo. Non ego tecum iam ita iocabor, ut isdem his de rebus, cum L. Animadverti, ínquam, te isto modo paulo ante ponere, et scio ab Antiocho nostro dici sic solere; Ex quo intellegitur officium medium quiddam esse, quod neque in bonis ponatur neque in contrariis. Quid enim mihi potest esse optatius quam cum Catone, omnium virtutum auctore, de virtutibus disputare? Tu autem inter haec tantam multitudinem hominum interiectam non vides nec laetantium nec dolentium? Falli igitur possumus. Minime vero, inquit ille, consentit. Deinde non quaerimus, quid obscuretur aut intereat, quia sit admodum parvum, sed quid tale sit, ut expleat summam. Qui bonum omne in virtute ponit, is potest dicere perfici beatam vitam perfectione virtutis; At hoc in eo M.

    Peccata paria. Docent enim nos, ut scis, dialectici, si ea, quae rem aliquam sequantur, falsa sint, falsam illam ipsam esse, quam sequantur. Rationis enim perfectio est virtus; Videsne quam sit magna dissensio? Ergo et avarus erit, sed finite, et adulter, verum habebit modum, et luxuriosus eodem modo. Virtutis, magnitudinis animi, patientiae, fortitudinis fomentis dolor mitigari solet. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat. Quibus natura iure responderit non esse verum aliunde finem beate vivendi, a se principia rei gerendae peti; Sed non sunt in eo genere tantae commoditates corporis tamque productae temporibus tamque multae. Ex quo intellegitur officium medium quiddam esse, quod neque in bonis ponatur neque in contrariis. Atque haec coniunctio confusioque virtutum tamen a philosophis ratione quadam distinguitur. Audio equidem philosophi vocem, Epicure, sed quid tibi dicendum sit oblitus es.

    Huic mori optimum esse propter desperationem sapientiae, illi propter spem vivere. Summus dolor plures dies manere non potest? Est, ut dicis, inquam. Ille enim occurrentia nescio quae comminiscebatur; Qui enim voluptatem ipsam contemnunt, iis licet dicere se acupenserem maenae non anteponere. Hanc ergo intuens debet institutum illud quasi signum absolvere. Non est ista, inquam, Piso, magna dissensio.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Eadem nunc mea adversum te oratio est. Sedulo, inquam, faciam. Quod, inquit, quamquam voluptatibus quibusdam est saepe iucundius, tamen expetitur propter voluptatem. Sed plane dicit quod intellegit. Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Duo Reges: constructio interrete. Immo alio genere; At iste non dolendi status non vocatur voluptas. Hoc loco discipulos quaerere videtur, ut, qui asoti esse velint, philosophi ante fiant. Non igitur de improbo, sed de callido improbo quaerimus, qualis Q.

    Hoc mihi cum tuo fratre convenit. Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest.

    Haec para/doca illi, nos admirabilia dicamus. Qui ita affectus, beatum esse numquam probabis; Aliud est enim poëtarum more verba fundere, aliud ea, quae dicas, ratione et arte distinguere. Quae cum dixisset paulumque institisset, Quid est?

    Erat enim res aperta. Quamquam ab iis philosophiam et omnes ingenuas disciplinas habemus; Sed nunc, quod agimus; Qua ex cognitione facilior facta est investigatio rerum occultissimarum. Quippe: habes enim a rhetoribus; Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Iam id ipsum absurdum, maximum malum neglegi. Tum Torquatus: Prorsus, inquit, assentior; Quam tu ponis in verbis, ego positam in re putabam.

    Omnes enim iucundum motum, quo sensus hilaretur. Nam et a te perfici istam disputationem volo, nec tua mihi oratio longa videri potest. Qua ex cognitione facilior facta est investigatio rerum occultissimarum. Aufert enim sensus actionemque tollit omnem. Venit ad extremum; In his igitur partibus duabus nihil erat, quod Zeno commutare gestiret. Mihi enim satis est, ipsis non satis. Nam illud quidem adduci vix possum, ut ea, quae senserit ille, tibi non vera videantur. Nos paucis ad haec additis finem faciamus aliquando; In schola desinis. Qua igitur re ab deo vincitur, si aeternitate non vincitur?

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Commoda autem et incommoda in eo genere sunt, quae praeposita et reiecta diximus; Si enim ad populum me vocas, eum. Est enim effectrix multarum et magnarum voluptatum. Maximas vero virtutes iacere omnis necesse est voluptate dominante. Quis enim potest ea, quae probabilia videantur ei, non probare?

    Semper enim ex eo, quod maximas partes continet latissimeque funditur, tota res appellatur. Ne in odium veniam, si amicum destitero tueri. Apparet statim, quae sint officia, quae actiones.

    At iam decimum annum in spelunca iacet. Nescio quo modo praetervolavit oratio. Beatus autem esse in maximarum rerum timore nemo potest. Duo Reges: constructio interrete. Nihil enim hoc differt. Omnis enim est natura diligens sui. Quod non faceret, si in voluptate summum bonum poneret. Nec enim, dum metuit, iustus est, et certe, si metuere destiterit, non erit; Itaque quantum adiit periculum! ad honestatem enim illum omnem conatum suum referebat, non ad voluptatem. Eam tum adesse, cum dolor omnis absit;

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Itaque homo in primis ingenuus et gravis, dignus...