• Welcome!

    Welcome to Eleet Space! Are you interested in building your own community or did you stumble upon some interesting content? Register or login to participate.

    • Alpha117
    • Alpha117
    • Senior Member

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Satis est tibi in te, satis in legibus, satis in mediocribus amicitiis praesidii. Quae autem natura suae primae institutionis oblita est? Duo Reges: constructio interrete. Varietates autem iniurasque fortunae facile veteres philosophorum praeceptis instituta vita superabat. Ut alios omittam, hunc appello, quem ille unum secutus est. Satis est tibi in te, satis in legibus, satis in mediocribus amicitiis praesidii.

    Nec enim, omnes avaritias si aeque avaritias esse dixerimus, sequetur ut etiam aequas esse dicamus. Qui non moveatur et offensione turpitudinis et comprobatione honestatis?

    Tum mihi Piso: Quid ergo? Illi enim inter se dissentiunt. Quae cum essent dicta, discessimus. Nec vero alia sunt quaerenda contra Carneadeam illam sententiam. Erit enim instructus ad mortem contemnendam, ad exilium, ad ipsum etiam dolorem. Atque haec coniunctio confusioque virtutum tamen a philosophis ratione quadam distinguitur. Graecis hoc modicum est: Leonidas, Epaminondas, tres aliqui aut quattuor;

    • Alpha117
    • Alpha117
    • Senior Member
    Donald said:
    Alpha117 said:

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Idemne potest esse dies saepius, qui semel fuit? Et certamen honestum et disputatio splendida! omnis est enim de virtutis dignitate contentio. Homines optimi non intellegunt totam rationem everti, si ita res se habeat. Sed quid sentiat, non videtis. Quis est, qui non oderit libidinosam, protervam adolescentiam? At hoc in eo M.

    Nam Pyrrho, Aristo, Erillus iam diu abiecti. Quod ea non occurrentia fingunt, vincunt Aristonem; Quid ergo attinet dicere: Nihil haberem, quod reprehenderem, si finitas cupiditates haberent? Miserum hominem! Si dolor summum malum est, dici aliter non potest. Neque enim disputari sine reprehensione nec cum iracundia aut pertinacia recte disputari potest.

    Aeque enim contingit omnibus fidibus, ut incontentae sint. Duo Reges: constructio interrete. Nonne videmus quanta perturbatio rerum omnium consequatur, quanta confusio? Hoc positum in Phaedro a Platone probavit Epicurus sensitque in omni disputatione id fieri oportere. Nec lapathi suavitatem acupenseri Galloni Laelius anteponebat, sed suavitatem ipsam neglegebat; Idem etiam dolorem saepe perpetiuntur, ne, si id non faciant, incidant in maiorem. Haec et tu ita posuisti, et verba vestra sunt. Ad eas enim res ab Epicuro praecepta dantur.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ego vero isti, inquam, permitto. Certe, nisi voluptatem tanti aestimaretis. Est igitur officium eius generis, quod nec in bonis ponatur nec in contrariis. Nam memini etiam quae nolo, oblivisci non possum quae volo. Duo Reges: constructio interrete. Sed ad illum redeo. Aliter autem vobis placet. Si enim ad populum me vocas, eum. Ratio quidem vestra sic cogit. Omnes enim iucundum motum, quo sensus hilaretur. Istam voluptatem, inquit, Epicurus ignorat?

    Sic, et quidem diligentius saepiusque ista loquemur inter nos agemusque communiter. Scisse enim te quis coarguere possit?

    Quis suae urbis conservatorem Codrum, quis Erechthei filias non maxime laudat? Nam constitui virtus nullo modo potesti nisi ea, quae sunt prima naturae, ut ad summam pertinentia tenebit.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Bestiarum vero nullum iudicium puto. Non semper, inquam; Possumusne ergo in vita summum bonum dicere, cum id ne in cena quidem posse videamur? Nihilo beatiorem esse Metellum quam Regulum. Indicant pueri, in quibus ut in speculis natura cernitur. Eaedem enim utilitates poterunt eas labefactare atque pervertere. Cuius ad naturam apta ratio vera illa et summa lex a philosophis dicitur. Quis est tam dissimile homini. Duo Reges: constructio interrete.

    Videsne, ut haec concinant? Qui autem de summo bono dissentit de tota philosophiae ratione dissentit. Hoc est dicere: Non reprehenderem asotos, si non essent asoti. Tria genera bonorum; Non dolere, inquam, istud quam vim habeat postea videro; Memini vero, inquam; Zenonis est, inquam, hoc Stoici. Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis. Ut proverbia non nulla veriora sint quam vestra dogmata.

    • Alpha117
    • Alpha117
    • Senior Member

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Est enim tanti philosophi tamque nobilis audacter sua decreta defendere. Videamus animi partes, quarum est conspectus illustrior; Erat enim Polemonis. Duo Reges: constructio interrete. Et quidem iure fortasse, sed tamen non gravissimum est testimonium multitudinis. Perturbationes autem nulla naturae vi commoventur, omniaque ea sunt opiniones ac iudicia levitatis. Quamquam tu hanc copiosiorem etiam soles dicere. Quae tamen a te agetur non melior, quam illae sunt, quas interdum optines. Audax negotium, dicerem impudens, nisi hoc institutum postea translatum ad philosophos nostros esset.

    Atque ego: Scis me, inquam, istud idem sentire, Piso, sed a te opportune facta mentio est. Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. Cur, nisi quod turpis oratio est? Ut placet, inquit, etsi enim illud erat aptius, aequum cuique concedere. Non dolere, inquam, istud quam vim habeat postea videro; Negat esse eam, inquit, propter se expetendam. Quantum Aristoxeni ingenium consumptum videmus in musicis? Sequitur disserendi ratio cognitioque naturae; Quis est, qui non oderit libidinosam, protervam adolescentiam? Sit hoc ultimum bonorum, quod nunc a me defenditur; Quae tamen a te agetur non melior, quam illae sunt, quas interdum optines. Quae animi affectio suum cuique tribuens atque hanc, quam dico.

    Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam. Nihil acciderat ei, quod nollet, nisi quod anulum, quo delectabatur, in mari abiecerat. Praeteritis, inquit, gaudeo. Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem.

    • IceFox
    • IceFox
    • Newbie

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cur iustitia laudatur? Quid, quod res alia tota est? Sed fortuna fortis; Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Minime vero istorum quidem, inquit. Quid enim ab antiquis ex eo genere, quod ad disserendum valet, praetermissum est? Duo Reges: constructio interrete. Familiares nostros, credo, Sironem dicis et Philodemum, cum optimos viros, tum homines doctissimos.

    Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus. Ergo id est convenienter naturae vivere, a natura discedere. Sed quot homines, tot sententiae; Hoc tu nunc in illo probas. Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus. Ita enim vivunt quidam, ut eorum vita refellatur oratio. Beatus autem esse in maximarum rerum timore nemo potest. Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. Sed erat aequius Triarium aliquid de dissensione nostra iudicare. Mihi enim satis est, ipsis non satis.

    • IceFox
    • IceFox
    • Newbie

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cave putes quicquam esse verius. Eorum enim est haec querela, qui sibi cari sunt seseque diligunt. Qui est in parvis malis. Negat esse eam, inquit, propter se expetendam. Illa videamus, quae a te de amicitia dicta sunt. Duo Reges: constructio interrete.

    Quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? Tecum optime, deinde etiam cum mediocri amico. Cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Est autem etiam actio quaedam corporis, quae motus et status naturae congruentis tenet; Quid ait Aristoteles reliquique Platonis alumni? Satisne ergo pudori consulat, si quis sine teste libidini pareat? Item de contrariis, a quibus ad genera formasque generum venerunt. Sed haec ab Antiocho, familiari nostro, dicuntur multo melius et fortius, quam a Stasea dicebantur. Illa sunt similia: hebes acies est cuipiam oculorum, corpore alius senescit; Vide, quaeso, rectumne sit.

    • IceFox
    • IceFox
    • Newbie

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Conferam avum tuum Drusum cum C. Eadem nunc mea adversum te oratio est. Duo Reges: constructio interrete. Nam aliquando posse recte fieri dicunt nulla expectata nec quaesita voluptate. Haec igitur Epicuri non probo, inquam. Ita prorsus, inquam; Peccata paria. Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta.

    Si longus, levis. Quippe: habes enim a rhetoribus; Quasi ego id curem, quid ille aiat aut neget. Id enim volumus, id contendimus, ut officii fructus sit ipsum officium. Ita credo. Si stante, hoc natura videlicet vult, salvam esse se, quod concedimus; Quid me istud rogas? Hoc est non dividere, sed frangere.

    • IceFox
    • IceFox
    • Newbie

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed quae tandem ista ratio est? Quis istud possit, inquit, negare? An quod ita callida est, ut optime possit architectari voluptates? Duo Reges: constructio interrete. Quodsi ipsam honestatem undique pertectam atque absolutam. Sic consequentibus vestris sublatis prima tolluntur. Nam si amitti vita beata potest, beata esse non potest. Eorum enim est haec querela, qui sibi cari sunt seseque diligunt. Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali.

    Illa videamus, quae a te de amicitia dicta sunt. Eam stabilem appellas. At modo dixeras nihil in istis rebus esse, quod interesset. Ita prorsus, inquam;

    • IceFox
    • IceFox
    • Newbie

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam illud vehementer repugnat, eundem beatum esse et multis malis oppressum. Sed fac ista esse non inportuna; Nos commodius agimus. Duo Reges: constructio interrete. Semovenda est igitur voluptas, non solum ut recta sequamini, sed etiam ut loqui deceat frugaliter. Conferam tecum, quam cuique verso rem subicias; Venit ad extremum;

    Ut in geometria, prima si dederis, danda sunt omnia. Longum est enim ad omnia respondere, quae a te dicta sunt. Potius inflammat, ut coercendi magis quam dedocendi esse videantur. Si sapiens, ne tum quidem miser, cum ab Oroete, praetore Darei, in crucem actus est. Scaevola tribunus plebis ferret ad plebem vellentne de ea re quaeri.

    • Alpha117
    • Alpha117
    • Senior Member

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quos quidem tibi studiose et diligenter tractandos magnopere censeo. Pauca mutat vel plura sane; Istic sum, inquit. Erat enim Polemonis. Cum audissem Antiochum, Brute, ut solebam, cum M. Duo Reges: constructio interrete. Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Ita graviter et severe voluptatem secrevit a bono.

    • IceFox
    • IceFox
    • Newbie

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hunc vos beatum; Facit enim ille duo seiuncta ultima bonorum, quae ut essent vera, coniungi debuerunt; At modo dixeras nihil in istis rebus esse, quod interesset. Octavio fuit, cum illam severitatem in eo filio adhibuit, quem in adoptionem D. Sed mehercule pergrata mihi oratio tua. Atque hoc loco similitudines eas, quibus illi uti solent, dissimillimas proferebas. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Duo Reges: constructio interrete.

    Invidiosum nomen est, infame, suspectum. Si de re disceptari oportet, nulla mihi tecum, Cato, potest esse dissensio. Poterat autem inpune; Urgent tamen et nihil remittunt.

    • Alpha117
    • Alpha117
    • Senior Member

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quod autem principium officii quaerunt, melius quam Pyrrho; Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. Duo Reges: constructio interrete. Ergo infelix una molestia, fellx rursus, cum is ipse anulus in praecordiis piscis inventus est?

    Quae similitudo in genere etiam humano apparet. Quamquam te quidem video minime esse deterritum. Quid turpius quam sapientis vitam ex insipientium sermone pendere? Ergo hoc quidem apparet, nos ad agendum esse natos. Rationis enim perfectio est virtus; Num igitur eum postea censes anxio animo aut sollicito fuisse? Ne amores quidem sanctos a sapiente alienos esse arbitrantur. Sin dicit obscurari quaedam nec apparere, quia valde parva sint, nos quoque concedimus; Cyrenaici quidem non recusant;

    • Alpha117
    • Alpha117
    • Senior Member

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Res enim se praeclare habebat, et quidem in utraque parte. Sed quid attinet de rebus tam apertis plura requirere? Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Non quam nostram quidem, inquit Pomponius iocans; Sed haec omittamus; Bonum patria: miserum exilium. Duo Reges: constructio interrete. Polemoni et iam ante Aristoteli ea prima visa sunt, quae paulo ante dixi. Quem si tenueris, non modo meum Ciceronem, sed etiam me ipsum abducas licebit.

    Numquam facies. Atqui iste locus est, Piso, tibi etiam atque etiam confirmandus, inquam; Quamquam tu hanc copiosiorem etiam soles dicere. Est tamen ea secundum naturam multoque nos ad se expetendam magis hortatur quam superiora omnia.

    Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. Sic enim censent, oportunitatis esse beate vivere. Videmusne ut pueri ne verberibus quidem a contemplandis rebus perquirendisque deterreantur? Nam memini etiam quae nolo, oblivisci non possum quae volo. Scaevola tribunus plebis ferret ad plebem vellentne de ea re quaeri. Nonne videmus quanta perturbatio rerum omnium consequatur, quanta confusio? Ex quo, id quod omnes expetunt, beate vivendi ratio inveniri et comparari potest.

    • Alpha117
    • Alpha117
    • Senior Member
    IceFox said:

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hunc vos beatum; Facit enim ille duo seiuncta ultima bonorum, quae ut essent vera, coniungi debuerunt; At modo dixeras nihil in istis rebus esse, quod interesset. Octavio fuit, cum illam severitatem in eo filio adhibuit, quem in adoptionem D. Sed mehercule pergrata mihi oratio tua. Atque hoc loco similitudines eas, quibus illi uti solent, dissimillimas proferebas. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Duo Reges: constructio interrete.

    Invidiosum nomen est, infame, suspectum. Si de re disceptari oportet, nulla mihi tecum, Cato, potest esse dissensio. Poterat autem inpune; Urgent tamen et nihil remittunt.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quis non odit sordidos, vanos, leves, futtiles? Idem etiam dolorem saepe perpetiuntur, ne, si id non faciant, incidant in maiorem. Quem si tenueris, non modo meum Ciceronem, sed etiam me ipsum abducas licebit. Nos paucis ad haec additis finem faciamus aliquando; Quamquam te quidem video minime esse deterritum. Duo Reges: constructio interrete.

    Bonum negas esse divitias, praeposìtum esse dicis? Non est ista, inquam, Piso, magna dissensio. Qui non moveatur et offensione turpitudinis et comprobatione honestatis? Quid de Platone aut de Democrito loquar? Sed venio ad inconstantiae crimen, ne saepius dicas me aberrare; Nam ante Aristippus, et ille melius. Eodem modo is enim tibi nemo dabit, quod, expetendum sit, id esse laudabile. Perturbationes autem nulla naturae vi commoventur, omniaque ea sunt opiniones ac iudicia levitatis.

    • Alpha117
    • Alpha117
    • Senior Member

    Donald

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Primum Theophrasti, Strato, physicum se voluit; Quorum sine causa fieri nihil putandum est. Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem. At cum de plurimis eadem dicit, tum certe de maximis. Sed quoniam et advesperascit et mihi ad villam revertendum est, nunc quidem hactenus; Nam illud vehementer repugnat, eundem beatum esse et multis malis oppressum. Duo Reges: constructio interrete. Quid autem habent admirationis, cum prope accesseris?

    Nonne odio multos dignos putamus, qui quodam motu aut statu videntur naturae legem et modum contempsisse? Quam tu ponis in verbis, ego positam in re putabam. Quis istud possit, inquit, negare? Verba tu fingas et ea dicas, quae non sentias? Sapiens autem semper beatus est et est aliquando in dolore; Sed quoniam et advesperascit et mihi ad villam revertendum est, nunc quidem hactenus; Verba tu fingas et ea dicas, quae non sentias? Atqui haec patefactio quasi rerum opertarum, cum quid quidque sit aperitur, definitio est. Quorum altera prosunt, nocent altera. Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem. Num quid tale Democritus?

    Ex quo illud efficitur, qui bene cenent omnis libenter cenare, qui libenter, non continuo bene. Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus. Quid ergo aliud intellegetur nisi uti ne quae pars naturae neglegatur? Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Nos cum te, M.

    • Alpha117
    • Alpha117
    • Senior Member

    Donald

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Laboro autem non sine causa; Cur igitur easdem res, inquam, Peripateticis dicentibus verbum nullum est, quod non intellegatur? Hic ambiguo ludimur. Duo Reges: constructio interrete. Deprehensus omnem poenam contemnet. Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda.

    Non est ista, inquam, Piso, magna dissensio. Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda. Falli igitur possumus. Sed tamen intellego quid velit. Igitur ne dolorem quidem. Haec dicuntur inconstantissime. Iam enim adesse poterit. Quamquam haec quidem praeposita recte et reiecta dicere licebit.

    Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. Inscite autem medicinae et gubernationis ultimum cum ultimo sapientiae comparatur. Sed non alienum est, quo facilius vis verbi intellegatur, rationem huius verbi faciendi Zenonis exponere. Tamen a proposito, inquam, aberramus. Tum ille: Tu autem cum ipse tantum librorum habeas, quos hic tandem requiris? Illud mihi a te nimium festinanter dictum videtur, sapientis omnis esse semper beatos; Illa sunt similia: hebes acies est cuipiam oculorum, corpore alius senescit; Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. Cur igitur, inquam, res tam dissimiles eodem nomine appellas?

    • Alpha117
    • Alpha117
    • Senior Member

    Donald

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quod autem principium officii quaerunt, melius quam Pyrrho; Tu autem inter haec tantam multitudinem hominum interiectam non vides nec laetantium nec dolentium? Pugnant Stoici cum Peripateticis. Hos contra singulos dici est melius. Et non ex maxima parte de tota iudicabis? Duo Reges: constructio interrete. Hic ambiguo ludimur. Cuius quidem, quoniam Stoicus fuit, sententia condemnata mihi videtur esse inanitas ista verborum. Quid igitur dubitamus in tota eius natura quaerere quid sit effectum? Innumerabilia dici possunt in hanc sententiam, sed non necesse est. Facit igitur Lucius noster prudenter, qui audire de summo bono potissimum velit; Quamquam tu hanc copiosiorem etiam soles dicere.

    Dat enim intervalla et relaxat. Eaedem res maneant alio modo.

    Sapientem locupletat ipsa natura, cuius divitias Epicurus parabiles esse docuit. Tum Torquatus: Prorsus, inquit, assentior; Quaerimus enim finem bonorum. Non igitur potestis voluptate omnia dirigentes aut tueri aut retinere virtutem. Qui non moveatur et offensione turpitudinis et comprobatione honestatis? Ergo id est convenienter naturae vivere, a natura discedere. Reguli reiciendam;

    • Alpha117
    • Alpha117
    • Senior Member

    Donald

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus. Estne, quaeso, inquam, sitienti in bibendo voluptas? Quae autem natura suae primae institutionis oblita est? In qua si nihil est praeter rationem, sit in una virtute finis bonorum; Ita relinquet duas, de quibus etiam atque etiam consideret. Quod cum dixissent, ille contra.

    Duo Reges: constructio interrete. Haec igitur Epicuri non probo, inquam. Quis animo aequo videt eum, quem inpure ac flagitiose putet vivere? Non igitur de improbo, sed de callido improbo quaerimus, qualis Q. Cetera illa adhibebat, quibus demptis negat se Epicurus intellegere quid sit bonum.

    • Alpha117
    • Alpha117
    • Senior Member

    Donald

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hoc Hieronymus summum bonum esse dixit. Quid ergo aliud intellegetur nisi uti ne quae pars naturae neglegatur?

    Ut alios omittam, hunc appello, quem ille unum secutus est. Nunc ita separantur, ut disiuncta sint, quo nihil potest esse perversius. Ita ne hoc quidem modo paria peccata sunt. Huius, Lyco, oratione locuples, rebus ipsis ielunior. Duo Reges: constructio interrete. At iam decimum annum in spelunca iacet. An tu me de L. Quis enim redargueret? Quamquam ab iis philosophiam et omnes ingenuas disciplinas habemus; Et nemo nimium beatus est;

    • Alpha117
    • Alpha117
    • Senior Member

    Donald

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Tanta vis admonitionis inest in locis; Maximas vero virtutes iacere omnis necesse est voluptate dominante. In quibus doctissimi illi veteres inesse quiddam caeleste et divinum putaverunt. Quis Pullum Numitorium Fregellanum, proditorem, quamquam rei publicae nostrae profuit, non odit? Quis hoc dicit? Tu autem negas fortem esse quemquam posse, qui dolorem malum putet. Audio equidem philosophi vocem, Epicure, sed quid tibi dicendum sit oblitus es.

    Duo Reges: constructio interrete. Atqui haec patefactio quasi rerum opertarum, cum quid quidque sit aperitur, definitio est. Satis est tibi in te, satis in legibus, satis in mediocribus amicitiis praesidii. Cuius etiam illi hortuli propinqui non memoriam solum mihi afferunt, sed ipsum videntur in conspectu meo ponere. Hoc Hieronymus summum bonum esse dixit. Terram, mihi crede, ea lanx et maria deprimet. Eodem modo is enim tibi nemo dabit, quod, expetendum sit, id esse laudabile.

    • Alpha117
    • Alpha117
    • Senior Member
    The Triangulum Galaxy is a spiral galaxy 2.73 million light-years (ly) from Earth in the constellation Tr...

     

  • No registered users viewing this page.