An eum locum libenter invisit, ubi Demosthenes et Aeschines inter se decertare soliti sunt? Quodsi, ne quo incommodo afficiare, non relinques amicum, tamen, ne sine fructu alligatus sis, ut moriatur optabis. Sin autem reliqua appetenda sunt, cur, quod est ultimum rerum appetendarum, id non aut ex omnium earum aut ex plurimarum et maximarum appetitione concluditur? Ex quo intellegitur nec intemperantiam propter se esse fugiendam temperantiamque expetendam, non quia voluptates fugiat, sed quia maiores consequatur. Est, ut dicis, inquit; Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. Ne vitationem quidem doloris ipsam per se quisquam in rebus expetendis putavit, nisi etiam evitare posset. Nos cum te, M. Quid enim ab antiquis ex eo genere, quod ad disserendum valet, praetermissum est? Ut nemo dubitet, eorum omnia officia quo spectare, quid sequi, quid fugere debeant? Si stante, hoc natura videlicet vult, salvam esse se, quod concedimus;
    Normal Threads